donderdag, 02 juni 2016 17:00

Jaarlijkse Boekenmarkt Maassluis zaterdag 25 juni

| |

Jaarlijks wordt in de zomer in Maassluis in de openlucht namens de Culturele Raad van Maassluis een boekenbeurs georganiseerd door boekhandel Het Keizerrijk. De CRM is deze Boekenmarkt jaren geleden gestart omdat het ook behoorde tot het culturele leven van Maassluis. Meer dan 40 kramen zorgen voor een gevarieerd aanbod.
En, als u toch naar Maassluis komt, is een bezoek aan het Sleepvaartmuseum (geopend vanaf 13.30 uur) een aanrader! Want ook in het Nationaal Sleepvaart Museum is een aantrekkelijk en alleszins betaalbaar aanbod van boeken, foto's en andere sleepvaartcuriosa aanwezig.
Uiteraard zijn onze medewerkers ook bereid om al uw vragen over ons museum en de sleepvaart in het algemeen te beantwoorden.
De Boekenmarkt vindt in 2016 plaats op zaterdag 25 juni. De locatie is het parkeerterrein bij de Schuurkerk aan de P.C. Hooftlaan, openingstijd van 10.00 -16.00 uur.
Tip: In Maassluis is het parkeren nog altijd gratis!
Meer informatie:

\r\n