vrijdag, 21 oktober 2016 16:36

NSM Nieuwsbrief oktober 2016

In deze nieuwsbrief wordt aandacht besteed aan de volgende onderwerpen:

Wat gaat de tijd toch snel, we zijn alweer bezig aan het laatste kwartaal van 2016. Een goed bezochte tentoonstelling met prachtige schilderijen van oude en nieuwe sleepboten is succesvol afgesloten.
Eind september is de nieuwe wisseltentoonstelling over het honderdjarig bestaan van de sleepboot “Furie” feestelijk geopend. Een verslag hiervan vindt u verderop in deze editie. Vergeet zeker niet te lezen over de prachtige litho van deze sleepboot, die natuurlijk aangeschaft kan worden via ons Museum.
Onze vrijwilligers zijn de afgelopen tijd erg druk geweest met het upgraden van het zogenaamde BIS systeem. Wat dit precies inhoudt, wordt ook voor u uitgelegd in deze nieuwsbrief.
Zoals bij iedere instelling heeft ook het Museum soms vacatures, dus indien u belangstelling heeft, aarzel dan niet hierop te reageren. Veel lees- en kijkplezier toegewenst, ook tijdens uw bezoek aan ons Museum!

Karel Kaffa, voorzitter

Klik op de blauwe knop hieronder om de volledige tekst van de nieuwsbrief te downloaden.

Veel leesplezier toegewenst namens bestuur en vrijwilligers van het Nationaal Sleepvaart Museum en tot ziens in het museum!

Indien u daar prijs op stelt, bestaat de mogelijkheid u te abonneren op de nieuwsbrief. U krijgt deze dan per e-mail toegezonden. U kunt zich hiervoor opgeven onder vermelding van uw e-mailadres via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.